Politica de lucru și prețuri servicii standard

Ce trebuie să știți despre serviciile noastre

Noi, la Web Activ implementăm și administrăm online (din București) platforme web profesionale, asigurăm servicii complete de web design, creare site, marketing digital, servicii online și cloud. Cel mai important avantaj îl reprezintă experiența noastră de peste 15 ani în dezvoltarea proiectelor web based în multe domenii de activitate. Serviciile pe care le oferim sunt variate și adaptate fiecărui tip de proiect / client în parte, ținând de tot ceea ce înseamnă online, fie că este vorba de strategie, consultanță, creație, SEO, producere conținut, întreținere, administrare, găzduire, marketing, promovare online și comunicare pe rețele sociale.

Pe scurt suntem un one-stop-shop, acoperind creativ toate serviciile de care o companie are nevoie pentru o prezență digitală modernă și performantă.

În paralel propunem și implementăm soluții digitizare și digitalizare pentru start-up-uri, microîntreprinderi și IMM.

Politica de lucru a Web Activ este simplă – regulile de bază care se aplică sunt încrederea reciprocă și bunul simț.

Cum lucrăm și ce facturăm:

  • Lucrările cu preț fixat, care fac obiectul unei oferte sau contract cu valoare stabilită, se desfășoară liniar, nu circular, sub formă de etape, care sunt, în această ordine:
    1. proiectare sau brief (pentru lucrările cu buget mic),
    2. tema grafică (selecție template, adaptare sau design de la zero, în funcție de contract),
    3. lucrări de implementare (CMS, programare, introducere conținut) conform cu oferta / contract,
    4. testare și semnalarea eventualelor detalii de modificat,
    5. livrarea, prin remedierea detaliilor semnalate și efectuarea setărilor finale.
  • Putem lucra circular, cu etape de feedback nelimitate și reveniri asupra unor etape anterioare, doar în condițiile tarifării orare. Nu există feedback nelimitat în cazul proiectelor cu valoare stabilită!
  • Sunt incluse în prețul ofertat /contractat doar două sesiuni de feedback pe etapă de dezvoltare, iar feedbackurile suplimentare față de cele două incluse se tarifează la prețul orar standard. Este posibil să decidem să nu facturăm feedbackurile suplimentare, dar această decizie este la latitudinea noastră și constituie o bonificație, nu un drept contractual al Clientului.

Plata serviciilor:

  • Acceptăm doar două întârzieri neanunțate la plata facturilor emise.
  • Ne așteptăm să fiți de acord cu ideea că munca trebuie plătită iar solicitările pe care le faceți, dacă nu am agreat împreună în mod expres contrariul, atrag după ele facturi a căror valoare este reprezentată de timpul necesar rezolvării solicitărilor pe care le-ați avut și tariful orar standard.
  • Dacă plata pentru munca efectuată este ceva ce poate constitui pentru dumneavoastră o surpriză, vă rugăm să întrebați cât costă o intervenție înainte să o solicitați (deși o astfel de estimare este uneori greu de făcut în cazul unei solicitări personalizate), sau să căutați un furnizor de servicii care este de acord să lucreze în condiții de preț sau plată care vă convin mai mult.

Tarifele standard pentru serviciile noastre:

  • Programare, dezvoltare cod PHP, MariaDb (MySQL) – 45 euro/oră
  • Consultanță, creație (print / web), HTML, CSS  – 35 euro/oră
  • Dezvoltări micro / minisite-uri, landing pages, website-uri personalizate, achiziție template-uri și implementare platforme web-based (SaaS) – 35 euro/oră
  • Administrare și mentenanță website-uri, platforme web, HTML, CSS – 35 euro/oră
  • Producție conținut pentru online:
    • achiziții de imagini licențiate – de la 50 euro / 10 imagini;
    • consultanță, traducere și servicii copywriting – de la 30 euro / pagină standard (2.000 caractere)
  • Comunicare pe rețelele sociale (Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Business) – 30 euro/oră
  • Marketing digital:
    • configurare campanii digitale (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, etc) – 35 euro/oră
    • mentenanță campanii (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, etc) – 30 euro/oră
  • Modificări de tip micromanagement60 euro/oră
  • Găzduire website / căsuțe email pe servere proprii în datacenter – de la 20 euro/lună pachet standard (5 Gb site + 5 GB căsute email)

Pentru proiecte cu bugete limitate consultați și listele noastre cu oferte predefinite prețuri creare site și web design și oferte și prețuri servicii marketing și promovare online.

Observații IMPORTANTE!

  • Toate lucrările care însumează la finalul lunii o durată mai mică de 60 de minute se facturează la tariful standard minim de intervenție corespunzător tipului de serviciu (25 – 30 – 35 – 45 euro.
  • Lucrările neprogramate executate în regim de urgență (care necesită lucru peste program, noaptea, în zilele libere și sărbători legale) se tarifează majorat cu 50% față de tariful orar standard.
  • Lucrările programate cu minim 5 zile lucrătoare în avans se tarifează la prețul orar standard.
Meniu
EnglishRomanian