Optimizare site servicii SEO

Optimizare site servicii SEO

Optimizare site web pentru motoarele de căutare / SERVICII SEO

Procesul de optimizare site pentru motoarele de căutare sau pe scurt SEO este complex și extrem de important în contextul creșterii numărului de site-uri în rețeaua globală Internet. Obiectivul său constă în indexarea cât mai buna a unui site în motoarele de căutare și plasarea sa în partea superioară în paginile de liste cu rezultatele de căutare afișate utilizatorilor (urmărind ajungerea pe prima pagină, chiar printre primele poziții) după căutări ale anumitor (seturi de) cuvinte cheie. Azi, Google este cel mai popular motor de căutare fiind folosit de peste 95 % dintre utilizatorii la nivel mondial; restul procentelor se împart între alte motoare de căutare generaliste precum Bing, Yahoo, Baidoo, Yandex sau specializate (mai multe detalii la https://ro.wikipedia.org/). Observație importantă: optimizarea pentru motoarele de căutare influiențează numai rezultatele căutării organice, şi nu rezultatele plătite sau „sponsorizate” via servicii Ads (Google, Bing, etc).

Un site bine optimizat va avea un trafic semnificativ generat din motoarele de căutare care va determina interacțiuni mai multe din partea vizitatorilor (număr vizite, pagini, înscriereri la newslettere, cereri de oferte, comenzi sau solicitări de informații). Un avantaj major al procesului de optimizare SEO bine executat este că livrează rezultate bune pe termen mediu și lung fără a avea costuri mari recurente (pe lângă cele de întreținere curentă). Dacă aveți un proiect nou și doriți rezultate imediate va trebui să alocați resurse pentru campanii de promovare online PPC / SEM.

Durează doar 30 de secunde


Optimizare site – servicii SEO profesionale

Optimizarea unui site este un proces complex care este înteles de multe ori greșit. Optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare nu înseamnă (simplist) o stivă de cuvinte cheie. Optimizarea SEO aduce utilitate și relevanță pentru vizitatorul unui site, conținut de calitate, informativ și evidențiat corect. SEO înseamnă că, în primul rând, comunicăm coerent potențialilor tăi clienți informații utile– iar Google înțelege și apreciază asta.

Serviciul de optimizare SEO pentru website-uri îl includem de regulă încă de la începutul proiectului dezvoltării unui site. Indiferent însă de stadiul unui proiect online, recomandăm efectuarea unui audit SEO preliminar care ține cont de domeniul de activitate, de concurența existentă în domeniul beneficiarului și de interesul potențialilor clienți. Pe tot parcursul derulării proiectului ținem cont de bunele practici curente recomandate în domeniu; etapele procesului de optimizare SEO vor include:

  • Analiza situației curente urmărind poziționarea (seturilor de) cuvintelor cheie și a calității codului site-ului; analiza situației curente a indexarii de către motoarele de căutare; analiza concurenței și a interesului potențial pe (seturile de) cuvintele de mai sus;
  • Recomandări pentru producerea și/sau modificarea conținutului (text), a structurii website-ului sau chiar a codului site-ului; producerea de conținut nou relevant, cu o periodicitate potrivită domeniului beneficiarului; auditului rezultat va genera recomandări de natura tehnica (pentru platforma site-ului) de strategie ulterioară pentru conținut (pagini, materiale și teme de interes) respectiv va fi utilă în pregătirea unei campanii de PPC în rețeaua Google Ads;
  • Dezvoltare și implementare strategiilor de optimizare site pentru cuvintele cheie (relevanta, etc); procesarea conținutului multimedia și creșterea conținutului text relevant odată cu semnalizarea titlurilor importante în pagina (H1, H2, H3);
  • Preocupare pentru indexarea paginilor în varianta de mobil (în creștere ca și relevantă pentru motoarele căutare – orientare actuală mobile first); generarea de pagini adaptate pentru mobil (eventual utilizând tehnologii compatibile AMP);
  • Completarea atributelor meta din pagini (titluri, descrieri) și a informațiilor legate de imagini (alt); avem o preocupare pentru indexarea corectă și eficientă a imaginilor;
  • Creșterea importanței paginilor prin referințe externe din site-uri (bloguri, influenceri, comunicate de presa, presa de specialitate) cu notorietate cat mai bună și cât mai relevante;
  • Generare de adrese URL-uri scurte, prietenoase și relevante;
  • Eliminarea linkurilor nefuncționale și a paginilor vechi, fără trafic; reciclarea conținutului mai vechi ce are șanse de a produce trafic de calitate;
  • Comunicare online orientată către rețele sociale, comunicate de presă, bloguri avand ca obiectiv postarea de conținut relevant cu referire la paginile clientului;
  • Generarea unui site map (actualizat automat) și poziționarea sa în website;
  • Monitorizare și analiză performante folosind unelte avansate și instrumentele Google (Analytics, Search Console); raportare, monitorizare periodică și aplicare de acțiuni corective.

Rezultatele procesului de optimizare SEO se obțin de regulă după 3, 6 până la 12 luni de la implementarea sa (cu o creștere graduală, pe paliere); obiectivele sale trebuie așteptate pe un termen mediu spre îndelungat pentru atingerea performanțelor urmărite (iar după caz, trebuie susținute periodic cu activități corective).
Recomandarea noastră este ca procesul de optimizare site pentru motoarele de căutare să fie o preocupare permanentă a echipei de marketing (cu abordare încă din stadiul de proiect). Menținerea rezultatelor bune și creșteri adiționale trebuie susținute prin acțiuni periodice de consolidare urmărind direcțiile de mai sus.

Ce avantaje SEO primiți pentru un website creat de Web Activ?

Avem o preocupare activă pe întregul parcurs al proiectului urmărind ca principiile de bune practici pentru servicii SEO să fie respectate:

  • construim după caz un cod software ‘curat’ și îl optimizăm pentru o încarcare rapidă și fără erori a paginilor web (pentru desktop și prioritar pentru dispozitive mobile), cat mai ușor de interpretat de motoarele de căutare;
  • asigurăm o proporție optimă între conținutul text și imagini, cu eventuala grupare articolelor după etichete (tag-uri) și evidențiarea corectă a titlurilor;
  • gândim recomandări (și ne implicăm) pentru producerea unui conținut original, de calitate, relevant și prezentarea sa în site;
  • verificam ca atributele meta să fie completate cel puțin după relevanța paginilor;
  • recomandăm publicarea de conținut relevant (cu potențial de a fi partajat de către cititori) periodic, în rețelele de socializare, bloguri, forumuri sau publicații online de specialitate.

În eventualitatea în care vom prelua servicii de optimizare pentru un website existent, vom face un audit SEO inițial al situației curente. Operațiunile de auditare includ:

  • verificarea corectitudinii de uz general a elementelor care constituie criterii de evaluare a calității SEO;
  • analiza datelor de trafic și căutare, prin instrumentele Google (Analytics, Search Console, istorie campanii Ads);
  • analiza achiziției de vizitatori, defalcat pe canale (motoare de căutare, trafic direct, social media, alte referințe);
  • analiza calității conținutului site-ului din perspectiva expresiilor cheie dorite;
  • evaluarea potențialului expresiilor cheie dorite și identificarea unor noi expresii cheie, din perspectiva intenției de căutare, a localizării căutării și a altor criterii specifice;
  • redactarea raportului de audit care cuprinde concluziile auditării și recomandările de acțiune tehnice și de conținut conform cu fiecare concluzie reieșită din analiza datelor pentru:
    • lucrări onsite pentru îmbunătățirea rezultatelor de căutare (creșterea poziției, respectiv plasarea pe poziții avantajoase – primul rezultat / prima pagină de rezultate căutări);
    • lucrări onsite pentru îmbunătățirea scorului de calitate în vederea optimizării organice (și eventual reducerii costurilor pe click în cazul campaniilor Google Ads);
    • operațiuni de marketing online recomandate (tip operațiuni, canal media, frecvență, potențial de cost, previziune rezultate conform instrumentelor de estimare);
    • listarea lucrărilor recomandate în funcție de importanță, eficiență și costuri implicate, în vederea facilitării deciziilor de implementare și a etapelor de implementare.
  • prezentarea raportului și detalierea concluziilor și a recomandărilor, Q&A.

Serviciilor noastre de creare și dezvoltare site încorporează chiar de la început componente importante de optimizare site, fără a mai fi nevoie să reveniți ulterior cu update pentru servicii de optimizare site – SEO și costuri suplimentare mari. Rezultatele sunt vizibile de regulă, încă din primele săptămâni și toți clienții noștri pentru care am lucrat mai mult de 1 an beneficiază de creșteri peste 50 % din trafic pe site din motoarele de căutare!

Experiența noastră consistentă de dezvoltare website-uri de peste 15 ani în multe domenii ne oferă un avantaj competitiv major. Profesionalismul și preocuparea (alături de pasiunea noastră constantă) de a fii la curent cu tehnologia, vă garantează rezultate excelente pentru optimizarea site-ului dvs.

Un proiect standard de optimizare derurat de noi cuprinde 4 etape: în prima etapă facem auditul SEO în care analizăm situația curentă și propunem măsuri iar dacă sunt acceptate, calculăm și bugete de implementare; prețurile și oferta noastră SEO standard este următoarea:

1. audit SEO situație curentă (client și principalii concurenți) – raport și recomandări (strategie, cuvinte cheie, competiție, recomandări acțiuni și modificări onpage / offpage) – cost de la 550 euro + tva
2. implementare recomandări onpage – buget orientativ* – de la 950 euro + tva
3. implementare recomandări offpage –
buget orientativ* – de la 950 euro + tva
4. monitorizare rezultate, raportare periodică, mici ajustări  – de la  250 euro + tva / lună pentru o durata de minim 12 luni.

Dacă sunteți în căutarea unui furnizor de servicii SEO pentru website-ul dvs, solicitați-ne o ofertă de optimizare site.

Meniu
EnglishRomanian