Integrare CRM cu website, email, chat, formulare și rețele sociale

Integrare CRM cu website, chat, email, formulare, platforme Ads și rețele sociale

Un software CRM care vă ajută să vindeți inteligent, mai bine, mai rapid și mai eficient. Un sistem CRM gestionează informațiile de vânzări, contactele și întregul proces de interacțiune cu un client, cu mult timp înainte ca vânzarea propriu-zisă să aibă loc.
Beneficiile implementării unei astfel de soluții sunt foarte mari și influențează radical întregul business. CRM-ul nu este doar un instrument util departamentelor de Marketing și Vânzări, ci unul care, odată integrat în operațiunile zilnice ale unei companii, poate aduce rezultate spectaculoase atât în procesele de business cât și în suportul oferit clienților.

Sistemele CRM moderne sunt create pentru a colecta și procesa informaţiile despre clienţi de-a lungul diferitelor canale sau puncte de contact între client şi companie (website, chat și aplicații de tip messenger, telefon, e-mail, materiale de marketing şi social media). O relaţie puternică între un website şi CRM este azi esenţială.

Durează doar 30 de secunde


Economisiți timp și introduceți automat datele de interes ale potențialilor sau clienților interesați preluate direct din:

  • formularele existente în site (contact, solicitare informații, cereri de oferta) și pagini dedicate (landing)
  • sesiunile de live chat din site
  • emailurile de afaceri primite (cereri oferta și corespondența pe un anumit subiect)
  • campanii de email marketing
  • rețele sociale (solicitari informații via Facebook, Instagram, Linkedin, Google Business)
  • telefonie (și mesagerie sms) furnizata Saas VOIP

Integrarea CRM face ca infrastructura dvs digitală (site, rețele sociale, email) și CRM-ul sa funcționeze împreuna logic, automatizat. În loc să utilizați CRM-ul doar ca un sistem care păstrează informațiile clienților pe baza introducerii lor exclusiv manuale, integrarea site-ului / software-ul aduce informații valoroase despre clienți direct în CRM. Aplicațiile de ultimă generație disponibile de regula Saas permit integrarea cu orice aplicație terță, generând, astfel, rezultate pentru întreaga companie.
Obiectivele unei implementări CRM ideale asigurate de noi acoperă și rezolvă:

  • Integrare rapidă cu sursele de date
  • Interacțiunea cu clienții acolo unde activează
  • Acces la date în timp real pentru utilizatori
  • Economisirea timpului și creșterea productivității
  • Actualizări automate ale platformei
  • Adopție rapidă dată de uzabilitatea aplicației
  • Posibilitate de autentificare sigură și flexibilă
  • Oportunitatea de a lucra mobil și de pe orice dispozitiv
  • Posibilități de colaborare și interconectare extinse

Ajungeți astfel la prospecți în locul și momentul potrivit apoi îi convertiți în clienți, prin fiecare canal (virtual) aflat la îndemână. Urmăriți să măsurați mai ușor eficienta campaniilor de marketing online și îmbunătățiți serviciile de suport pentru clienți.
Aplicațiile sunt disponibile pentru utilizatori și în versiuni pentru smartphone (Android și IOS) astfel încât veți avea la dispoziție permanent control asupra serviciilor integrate. Un CRM mobil modern se adaptează la modul de utilizare al acestor dispozitive pentru a putea fi cât mai ușor de accesat prin intermediul acestora.
Soluțiile recomandate de noi sunt disponibile Saas (software as a service) și sunt tarifate lunar în funcție de pachetul de servicii furnizat, numărul de utilizatori și spațiul de stocare utilizat. Fiecare aplicație are și o versiune gratuită, de bază, ce poate acoperi un nivel minim acceptabil de cerințe și funcționalități. Toate aplicațiile CRM sunt multi-limba (engleză în principal) iar o parte sunt disponibile localizate și în limba romană.
CRM-ul automatizează procese de lucru, ajută la creşterea vanzarilor, oferă numeroase beneficii pentru utilizatorii din companie mărind productivitatea lor, generează rapoarte pentru echipele de vânzări, marketing și management şi oferă o protecţie sporită a datelor personale.

Dacă doriți sa eficientizați colectarea de lead-uri, oportunități, clienți şi vânzări, vă recomandăm soluțiile CRM profesionale oferite de Hubspot, Zoho sau Freshworks.

Contactați-ne pentru mai multe detalii și o ofertă personalizată de integrare CRM cu website, chat, email, formulare și rețele sociale.

Meniu
EnglishRomanian