Inbound Marketing online 360

atragerea vizitatorilor

Inbound marketing reprezinta o strategie care utilizează colectia completa de elemente și acțiuni de marketing online – conținut, bloguri, evenimente, SEO, social media, etc – pentru a crea și crește notorietatea unui brand și a atrage noi clienți.
Spre deosebire de abordarea de marketing de tip outbound, clasică, în care companiile încearcă să găsească clienți într-o masă de prospecti, inbound marketing trezește interesul captand atenția clienților folosind canalele online și îi orientează apoi către companie. Cu inbound marketing, potențialii clienți ajung la dvs prin toate canalele online în care aveți o prezenta activa precum website, bloguri, motoare de căutare și social media.

Obiectivul strategic îl reprezintă maximizarea procesului de atragere a vizitatorilor și conversia lor în clienți folosind cel mai bun / potrivit mix de instrumente online. Fluxul simplificat constă în parcurgerea următorilor pași: atrage vizitatori -> converteste pe cei interesați -> finalizează vânzarea -> mulțumește clienții (și transformă-i în fani).

De ce este inbound marketing o abordare modernă, atrăgătoare și performantă?

Deoarece oferă consumatorului exact răspunsurile pe care le caută în punctul în care acesta le caută și are nevoie. Aceasta abordare construiește încredere, reputație și autoritate în orice nișă sau domeniu, în care strategia se aplică consecvent. În acest proces NU este nevoie să luptați (de multe ori cu o concurentă puternică, agresivă) pentru a atrage atenția clienților voștrii potențiali.

Durează doar 30 de secunde


Strategia de inbound marketing online aplicată acoperă și gestionează unitar următoarele domenii:

  • content marketing – producție conținut original, relevant, adaptat și publicarea sa în site și blog (noutăți, oferte speciale, evenimente, avantaje); prin crearea de conținut conceput pentru a aborda problemele și nevoile publicului tinta, atrageți clienți calificați și construiți încredere și credibilitate pentru afacerea dvs;
  • introducere webhooks și elemente call to action, testare versiuni și variante A / B;
  • SEM, analiză performante și optimizare activa (inclusiv SEO) îmbunătățire trafic din motoarele de căutare;
  • social media marketing – producție conținut optimizat, adaptat și publicarea pe rețelele sociale (Facebook, Instagram, Google Business, Twitter, Linkedin, Youtube);
  • email marketing – creație newslettere și expediere la baza de prospecti și clienți;
  • integrare campanii online Google Ads și FB Ads / PPC;
  • creare landing / pagini dedicate;
  • marketing prin influenceri online / blogging / video marketing;
  • colectare și transfer automat lead-uri obtinute din toate canalele (site, formulare, landing page, chat, către aplicație CRM specializata, urmărire și finalizare vanzare;
  • urmărire, analiză performante și rezultate, automatizare procese cu ajutorul unei platforme software specializate.

Abordarea de tip inbound marketing online permite crearea unui avantaj competitiv și solid pe termen mediu fata de alți competitori și oferă cel mai bun randament pentru bugetele cheltuite în online pentru atragerea și conversia unui client!

Prețurile serviciilor noastre de inbound marketing pornesc de la 990 euro / luna + tva și includ pachete esentiale de servicii pentru conținut, social media, SEM și PPC). Ele se pot adăuga ideal serviciilor de întreținere site caz in care propunem un set de activități personalizate; veți comunica cu echipa de suport tehnic folosind unelte de management de proiect și tichete. Înțelegem business-urile clienților noștri și livrăm conținut de calitate, în urma unui audit complex, care are ca obiectiv principal conversiilor.

Solicitați oferta noastra personalizată pentru servicii de inbound marketing pentru a beneficia de experiența și competențele unei echipe de experți, fiecare în domeniul său de activitate, pentru genera lead-uri și apoi converti in clienți.

Meniu