Implementare platformă BPS, low / no code

Transformare digitala

Implementarea unei platforme BPS de tip low sau no code, simplifica procesul de transformare digitala a companiilor prin dezvoltarea rapida de aplicatii capabile sa serveasca si sa unifice toate procesele de business existente intr-o companie.

Obiectivul nostru principal a fost să cautam o platforma unică de aplicații de afaceri potrivita pentru organizația dvs. Platforma recomandata de noi permite să cream soluții software bazate pe fluxuri de lucru care să se integreze ușor cu aplicațiile deja utilizate (ERP, CRM, etc). Utilizatorii finali au la dispozitie o interfață unitară si prietenoasă. Putem construi 9 din 10 aplicații de business necesare organizatiei dvs și gestiona scenarii multiple de afaceri, de la micile quick-wins, pâna la proiectele complexe enterprise. Fiind si o platformă de dezvoltare rapidă a aplicațiilor, ea oferă o modalitate eficientă și sustenabilă in viitor de a gestiona toate procesele dvs. de business – începând cu cele de suport până la cele critice. Monitorizează progresul, permite predictibilitate iar rapoartele grafice și afișarea analitică corectă contribuie la transparența proceselor, ajutând echipa de management să monitorizeze progresul proceselor de business și să detecteze rapid orice blocaj. Automatizarea sau redirecționarea sarcinilor către departamente mai eficiente din perspectiva costurilor duce la economii concrete de bani, timp și personal. Întreținerea și livrarea aplicațiilor necesită un set clar si minimal de abilități, fara a avea nevoie de personal specializat sau programatori dedicati.

Durează doar 30 de secunde


Transformarea digitală devine astfel mult simplu de implementat.

O platforma low / no code oferă soluții win-win pentru departamentele IT, utilizatorii de business și top-management: livrează departamentelor IT o platformă unitară și puternică pentru a crea și modifica o gamă vastă de aplicații de business. Platforma permite implementarea mai simplă și mai rapidă a unor aplicații robuste, ușor actualizabile;  departamentele IT pot răspunde rapid și eficient la cerintele de business ale fiecărui departament, mai ales dacă resursele IT sunt limitate. Utilizatorii cu drepturi extinse (din departamentul IT sau oricare alt departament) învață rapid și ușor să folosească uneltele de dezvoltare din platforma. Aceștia pot crea aplicații de business noi sau versiuni actualizate rapid, dupa cateva zile de instruire.

Principalele beneficii pentru utilizatori sunt:

– apropierea catre un birou fără hârtie: utilizatorii accesează rapid documentele in format digital, având la îndemână date și e-mailuri relevante;

– instrumente intuitive de productivitate personală pentru a-și face munca mai eficientă, urmarind o colaborare digitală autentică;

– prevenirea introducerii datelor cu erori: formularele digitale și automatizarea inteligentă a fluxurilor de lucru respectă cele mai bune practici și proceduri in domeniu și conferă utilizatorilor încredere;

– isi folosesc mai bine abilitățile și experiența îmbunătățind satisfacția și motivația lor în loc să-și piardă timpul cu sarcini grele și repetitive;

– execuția fără erori a proceselor elimină riscurile de răspundere contractuale fiind astfel potrivită și pentru angajați noi.

Platforma este proiectată pentru a minimiza efortul și costurile de întreținere. Dezvoltăm aplicații prin crearea de acțiuni reutilizabile, reguli de afaceri, formulare și modele de date. Punem la dispoziție un set puternic de instrumente de lucru predefinite renunțând la efortul de programare specializat. Posibilitatea de livra aplicații personalizate fără programare oferă o libertate de dezvoltare continuă, securitate mai mare a investițiilor și livrări consistente cu mai puțin efort. Puteți modifica apoi cu ușurință orice, oricând aveți nevoie sau doriți fara a avea nevoie de programatori sau programare specializata. Abordarea noastra se bazeaza pe principiul standardizării inaintea personalizării, asigurând coerență în toate aplicațiile de afaceri livrate. Acest principiu contribuie la creșterea productivității echipei dvs. IT, ușurându-le munca și la adoptarea rapidă a fiecărei aplicații noi dezvoltate.

Iată câteva exemple de procese pe care le puteți integra digital în companie, in functie de departament:

– departamentul financiar – contabil: bugetare, planificarea investițiilor și cererile de achiziție, aprobarea plăților și gestionare limitei de credit, aprobarea deplasărilor și plata deconturilor;

– resurse umane: aprobare concedii, recrutare, pontaje, evaluarea  angajaților, avantaje și bonusuri;

– IT: inventarul hardware și software, administrarea drepturilor, helpdesk și tichete suport, management de proiect;

– marketing și vânzări: crm și marketing automation, aprobare și publicare conținut, planificare de eveniment și follow-up, deconturi achiziții

– procesele operaționale: corespondență și gestionarea incidentelor, managementul documentelor, reclamații, plângeri și procesare retururi, auditul calității, rfi, rfp și procesare comenzi achiziție, managementul flotelor auto

Conducem alaturi de partenerii nostrii procesele de transformare digitală către Industria 4.0 pentru domenii precum administrație publică, automotive, construcții, educație, energie și utilități, financiar bancar, industria alimentară, producție, retail, sănătate, servicii sau transport și turism.

Daca sunteti in cautarea unei solutii BPS de tip low sau no code, a unei platforme de dezvoltare rapida de aplicatii software sau doriti sa digitalizati un proces din compania dvs, va rugam sa ne contactati cu pentru mai multe detalii.

Meniu