Generare și colectare de lead-uri și oportunități

Vânzări și profit

Succesul unei afaceri se măsoară în principal prin numărul și valoarea vanzarilor pe care reușește să le facă (zilnic, săptămânal, lunar, trimestrial, anual etc). Iar pentru a face vânzări și a obține profit, o companie are nevoie de clienți iar clienții noi îi obține cautand in permanentă noi lead-uri și oportunități. Acest lucru nu se poate realiza fără o bază de date actualizată permanent, în continuă expansiune și conformă normelor în vigoare de protejare a datelor cu caracter personal și de securitate.

Pentru a atinge obiectivele de business stabilite, o firmă are nevoie de corelarea permanentă a strategiei de promovare digitale cu obiectivele de consolidare și dezvoltare propuse. Dacă scopul urmărit este acela de a obține o bază de date cu prospecti, potențiali clienți, cât mai bine structurată, atunci cea mai bună soluție este să folosiți o platformă specializată de generare și colectare de lead-uri.

Atragerea de cât mai mulți clienți noi și păstrarea celor actuali este o mare provocare pentru orice companie. Fie că se află la început de drum, fie că dorește să se extindă, interesului pentru a menține clienții prezenți și a câștiga alții noi reprezinta o preocupare de baza pentru orice firmă interesată de stabilitatea și viitorul său.
În acest sens o companie are nevoie mereu de crearea și menținerea unei baze de date cu led-uri, oportunități și clienți, cât mai performantă și complexă. Acest lucru poate fi realizat cu resurse proprii sau prin intermediul unei agenții specializate în conceperea și implementarea de platforme CRM (Customer Relationship Manager) personalizate și adaptate specificului domeniului de activitate și scopurilor vizate. Prin utilizarea generalizată a unei aplicații CRM se poate ajunge la o mai eficientă distribuire și planificare a activității, la o mai bună gestionare a clienților actuali și potențiali și la un cost cât mai mic pentru achiziția de noi clienți.
Un CRM eficient are nevoie de date cu actualizări zilnice, de informații detaliate despre clienți și interesele lor, de lead-uri noi și de elemente de automatizare a activității (conectare la mediul digital – site-ul companiei, rețele sociale, conturile de email de business, etc). Astfel clienții actuali și potențiali pot fi targetați personalizat prin campanii de marketing eficiente. În funcție de specificații și de acordul primit, clienții pot fi abordați diferențiat, prin strategii cât mai potrivite de email marketing, prin campanii pe rețelele sociale, campanii de remarketing etc.

Pentru a avea rezultate cat mai bune recomandăm alegerea unei variante personalizate de platformă de generare și colectare de lead-uri, care să pună accentul în principal pe calitatea acestora și nu pe cantitatea lor.

Durează doar 30 de secunde


Care sunt cele mai utilizate strategii pentru generarea și colectarea de lead-uri?

Achiziția de noi lead-uri și transformarea acestora în clienți presupune o serie de activități de marketing ce implică o serie de costuri, pe care orice companie trebuie să și le evalueze în mod realist și responsabil. În general, cele mai multe firme concep strategii complexe și apelează la mai multe surse, urmând ca în funcție de rezultate și de scopul urmărit să le implementeze pe cele mai eficiente.
Iată care sunt cele mai apreciate activități de marketing ce genereaza lead-uri:

  • E-mail marketing

Această formă deja tradițională de marketing online, ce implică trimiterea de mail-uri și newslettere, continuă să producă rezultate bune în generarea de lead-uri.  Combinate cu soluții de software de marketing automation, care pot culege mai multe date relevante despre publicul țintă, comportamentul, interesele și preferințele acestuia, pot genera rezultate spectaculoase. Forma hibridă, conectată la aplicații de tip CRM este cea mai eficientă modalitate de a obține conversii și trimite automat mail-uri personalizate către lead-uri ce corespund profilului urmărit. O bună structurare a bazei de date utilizând aplicații specializate și chiar elemente de inteligența artificială contribuie la generarea de lead-uri și oportunități de calitate.

  • Marketing prin conținut

Realizarea de materiale cu conținut valoros, care să atragă publicul în site și să-l convingă de calitatea produselor și serviciilor prezentate reprezintă o altă sursă valoroasă de generare de lead-uri. Obținerea de cât mai multe referințe și recomandări și achiziția unui număr de link-uri de calitate contribuie atât la o mai bună poziționare în motoarele de căutare, cât și la atragerea ulterioară de cât mai mulți vizitatori în site. Prin analiza traficului generat și a ratelor de conversie obținute se pot scala mai bine campaniile de marketing viitoare. La această categorie pot fi incluse următoarele tipuri de conținut: prezentări și descrieri de produse pe site, articole de blog, ghiduri, postările pe rețelele de social media, realizarea de conținut video pentru site sau pentru Youtube, infografice, studii de caz, review-uri, conținut multimedia, podcast-uri etc .

  • Search marketing

Având în vedere că în procesul de informare și de achiziție, cei mai mulți dintre utilizatorii actuali efectuează interogarea în mediul online, obținerea unei prezențe cât mai competitive în acest mediu contribuie esențial la achiziția de noi lead-uri și la generarea de vânzări. La acest capitol un rol definitoriu în obținerea celor mai bune rezultate revine proceselor de optimizare SEO (Search Engine Optimization). Pentru a putea obține o vizibilitate mult mai mare este nevoie de generarea constantă de conținut de calitate, de o bună structurare și indexare a site-ului, de optimizarea conținutului imagine și video, de URL-uri, titluri și metadate cât mai relevante pentru domeniul de activitate și pentru conținutul prezent pe site etc.

  • Social Media

Derularea de campanii pe canalele potrivite de social media poate genera multă notorietate,  numeroase lead-uri și un trafic pe măsură. Cele mai apreciate rețele de acest tip sunt Google Business (cu versiunea plătită Ads), LinkedIn, Facebook Ads, Twitter. Stabilirea unei strategii de marketing, identificarea celor mai bune mijloace, targetarea publicului potrivit și alocarea unui buget corespunzător sunt cele mai potrivite metode pentru a obține rezultate cât mai bune în achiziția de noi clienți.
Cele mai eficiente rezultate în generarea și colectarea de lead-uri pot fi obținute doar apelând la o strategie de marketing complexă, care să integreze în mod eficient toate căile de prezentare și promovare menționate anterior. Măsurarea constantă a rezultatelor și calibrarea corespunzătoare a campaniilor sunt măsuri indispensabile în a găsi cele mai adecvate soluții pentru a obține cât mai multe lead-uri și a le transforma în clienți sau cumpărători.

De ce să alegeți soluțiile de generare și colectare leaduri de la Web Activ?

Afacerile prosperă și cresc prin numărul de clienți pe care reușesc să-i câștige, prin calitatea serviciilor și produselor furnizate, prin prezența și campaniile online desfășurate. Achiziția de soluții software performante în colectarea de lead-uri sau derularea de campanii de marketing trebuie să fie o prioritate pentru orice business.
Având în vedere diversitatea domeniilor și specificul oricărui tip de business, propunem clienților soluții personalizate de gestionare a proceselor, a relațiilor cu clienții și de colectare de noi lead-uri. Toate soluțiile propuse sunt testate și adaptate pentru a  corespunde intențiilor utilizatorilor, sunt performante și urmăresc un ROI (Return on Investment) cât mai bun.
Experiența câștigată în dezvoltarea și implementarea de programe și strategii de marketing pentru clienți din domenii diverse sunt cea mai bună garanție a cunoașterii în detaliu a tuturor aspectelor implicate.
Dacă aveți o afacere pentru care doriți să folosiți soluții personalizate de gestionare eficientă a relațiilor cu clienții actuali și potențiali alegeți o soluție recomandată și implementată Web Activ.

Meniu