COVID-19 a schimbat cele mai bune momente pentru a posta pe rețelele de socializare

Odata cu distanțarea socială și instituirea restricțiilor pentru a preveni răspândirea COVID-19, în diferite zone de pe mapamond, cele mai multe persoane și organizații au început să lucreze de la distanță de acasă schimbându-și comportamentul. Pe măsură ce rutinele zilnice s-au schimbat peste noapte, din ce in ce mai mult din viața de zi cu zi și munca oamenilor s-a mutat online, iar social media a devenit un instrument și mai important pentru conectare.
Sprout Social a actualizat datele analizate pentru cele mai bune momente de a posta in social media publicând date recente până la jumătatea lunii aprilie 2020. În general, a constatat că momentele cele mai bune pentru a ajunge la publicul țintă s-au schimbat pe măsură ce mai multe aspecte ale muncii și vieții au migrat online. În unele cazuri, a observat că aceste perioade s-au schimbat mult mai mult în ultimele săptămâni comparativ cu mediile anului trecut, până la începutul anului 2020; citiți articolul urmărind linkul cu detaliere pentru principalele rețele de socializare.

Sprout Social este o companie specializată domeniul comunicării pe rețele de socializare.

Observații utile:
– Nu știm care va fi „următorul normal. Viitorul este descris ca neliniștit și agitat. Oamenii sunt precauți și temători să revină la muncă.
– Peste jumătate de tineri din generația Z, Millennials și generația X au menționat că, deși nu se îndoiesc că respectă (și doresc ca ceilalți să se conformeze) recomandărilor – cum ar fi să poarte măști și să stea la 2 metri unul de altul – simpla mențiune despre COVID-19 este obositoare.
– DIY (Do It Yourself) este noul model de comportament. Cultura distanțării sociale a dezvoltat o nouă abordare pentru „a ne descurca singuri”, inovând acasă; experiențe noi.
– Au apărut noi oportunități pentru brandurile necunoscute. 60 la sută din Millennials și Gen X sunt deschise să încerce (și să rămână cu) noi mărci în aceasta perioadă.
– Nu vă bazați pe presupuneri pentru a alege o strategie în acest moment. Orice date pe care le aveți cu privire la audiență de acum 8-10 săptămâni – ca să nu mai vorbim de acum 6 luni – sunt expirate. Studiază datele audienței actuale pentru informații precise.
– Oamenii au devenit mai autosuficienți; au descoperit servicii și produse noi precum și noi modalități de a se distra.

Cum folosim social-media pentru a ne asigura că mesajul este de încredere? Mai conteaza acum greutatea brandului? Ceea ce știm este că greutatea brandului va fii importantă când se va termina pandemia.

Meniu