COVID-19 a schimbat cele mai bune momente pentru a posta pe rețelele de socializare

Odata cu distanțarea socială și instituirea restricțiilor pentru a preveni răspândirea COVID-19, în diferite zone de pe mapamond, cele mai multe persoane și organizații au început să lucreze de la distanță de acasă schimbându-și comportamentul. Pe măsură ce rutinele zilnice s-au schimbat peste noapte, din ce in ce mai mult din viața de zi cu zi și munca oamenilor s-a mutat online, iar social media a devenit un instrument și mai important pentru conectare.
Sprout Social a actualizat datele analizate pentru cele mai bune momente de a posta in social media publicând date recente până la jumătatea lunii aprilie 2020. În general, a constatat că momentele cele mai bune pentru a ajunge la publicul țintă s-au schimbat pe măsură ce mai multe aspecte ale muncii și vieții au migrat online. În unele cazuri, a observat că aceste perioade s-au schimbat mult mai mult în ultimele săptămâni comparativ cu mediile anului trecut, până la începutul anului 2020; citiți articolul urmărind linkul cu detaliere pentru principalele rețele de socializare.

Sprout Social este o companie specializată în comunicare pe rețele de socializare.

Observații utile:
– Nu știm care va fi „următorul normal. Viitorul este descris ca neliniștit și agitat. Oamenii sunt precauți și temători să revină la muncă.
– Peste jumătate de tineri din generația Z, Millennials și generația X au menționat că, deși nu se îndoiesc că respectă (și doresc ca ceilalți să se conformeze) recomandărilor – cum ar fi să poarte măști și să stea la 2 metri unul de altul – simpla mențiune despre COVID-19 este obositoare.
– DIY (Do It Yourself) este noul model de comportament. Cultura distanțării sociale a dezvoltat o nouă abordare pentru „a ne descurca singuri”, inovând acasă; experiențe noi.
– Au apărut noi oportunități pentru brandurile necunoscute. 60 la sută din Millennials și Gen X sunt deschise să încerce (și să rămână cu) noi mărci în aceasta perioadă.
– Nu vă bazați pe presupuneri pentru a alege o strategie în acest moment. Orice date pe care le aveți cu privire la audiență de acum 8-10 săptămâni – ca să nu mai vorbim de acum 6 luni – sunt expirate. Studiază datele audienței actuale pentru informații precise.
– Oamenii au devenit mai autosuficienți; au descoperit servicii și produse noi precum și noi modalități de a se distra.

Cum folosim social-media pentru a ne asigura că mesajul este de încredere? Mai conteaza acum greutatea brandului? Ceea ce știm este că greutatea brandului va fii importantă când se va termina pandemia.

Noi la Web Activ îți stăm la dispoziție cu servicii complete de marketing digital și comunicare online. Dacă începi un proiect online (dezvoltare sau promovare), folosește butonul de mai jos pentru contact rapid și spune-ne cât mai multe despre el. Te vom ajuta sa îl dezvolți și să îl promovezi pentru a avea rezultatele dorite.

Meniu