Comunicare pe rețele sociale

Social media este o parte integrantă din viața noastră

Toate firmele importante, conștiente de  trendul și direcția în care se îndreaptă atenția celor mai mulți dintre utilizatori, aleg să comunice, sa se promoveze și să deruleze campanii de marketing folosind rețelele sociale.
În mediul online, prin intermediul rețelelor sociale, din ce în ce mai diversificate, companiile și brandurile noi se pot face cunoscute rapid și câștigă notorietate imediată. Reputația se construiește și se pregătește astăzi și prin comunicarea pe această cale; orice afacere trebuie să se adapteze și să folosească avantajele oferite de aceste canale de promovare. Rețelele sociale oferă un suport inteligent pentru a transmite rapid informații despre noutăți, produse, campanii și valorile brandului și de a obține rate de conversie cât mai bune.

În acest sens realizarea de strategii de marketing personalizate și complexe, create special pentru social media, axate pe imagini, mesaje sau materiale video originale, gândite pe termen lung, cu un buget adecvat, contribuie mult la creșterea autorității și notorietății afacerilor în mediul online.

Durează doar 30 de secunde


Care sunt cele mai importante rețele de socializare prin care să vă promovați afacerea?

Pentru a organiza campanii eficiente de marketing prin intermediul rețelelor de socializare va trebui să identificați canalele și tipurile de mesaje potrivite domeniul de activitate și intereselor publicului căruia vă adresați. Conceperea de campanii de social media personalizate, cu obiective clar stabilite vă garantează o vizibilitate mai bună, un trafic mai mare în site și posibilitatea de a comunica simplu și rapid cu toți cei interesați de produsele și serviciile dvs sau care vă sunt fani și va apreciază. Cele mai utilizate rețele sociale sunt:

  • Facebook

Fiind cea mai importantă și cea mai accesată rețea de socializare la nivel național și internațional, cu miliarde de utilizatori globali (și milioane de utilizatori în România), de toate vârstele, cu preocupări diverse, Facebook-ul a fost și rămâne cel mai larg canal pentru a comunica cu clienții și pentru a obține o vizibilitate cât mai bună.

  • Instagram

Din ce în ce mai apreciată și la noi, rețeaua de socializare Instagram este foarte utilă tuturor celor care vor să-și promoveze business-ul prin mesaje multimedia. Prin posibilitatea de a prezenta fotografii artistice cu produse sau oferte, aceasta oferă avantajul unei notorietăți imediate.

  • LinkedIn

Orice companie respectabila trebuie să dețină un cont pe LinkedIn, o retea de socializare dedicată mediului business. Prezența permite obținerea unei imagini profesioniste și o promovare eficientă pentru orice companie care realizează afaceri de tip B2B.

  • Youtube

Având în vedere popularitatea de care se bucură această rețea și accesibilitatea materialelor video pentru toate categoriile de utilizatori, postarea de filmulețe de prezentare pentru companie, servicii și produse pe această rețea, vă pot asigura autoritatea dorită.

  • Google Business 

Crearea unui cont Google Business ajută la o mai bună plasare de informatii catre utilizatorii motorului de cautare, oferă posibilitatea de a va lista pe Google Maps și contribuie la cresterea scorului SEO al site-ului. Chiar dacă este o rețea de socializare diferita ca si interactiune fata de  celelalte, efortul de a comunica aici ofera rezultate bune pe termen mediu si lung!
In functie de preferintele si tipologia unui anumit public tinta (obiceiuri sau varsta) exista retele intens utilizate cum sunt Pinterest, SnapChat sau TikTok.

Cum să organizați campaniile de comunicare pe rețelele de socializare?
Orice companie și orice afacere care dorește să fie competitivă în mediul online are nevoie de o strategie de creare conținut pentru rețelele de socializare. Aceasta trebuie să fie concepută ținând seama de valorile și interesele de promovare ale brandului și de preferințele persoanelor cărora li se adresează. Redactarea de materiale de calitate pentru orice prezentare este esențială pentru obținerea unei autorități cât mai bune și pentru a câștiga atenția publicului vizat.
Postarile si in general comunicarea pe rețelele de socializare trebuie să respecte o serie de recomandari, printre care menționăm:

  • să aibă un titlu sau un mesaj cu impact;
  • să fie create profesionist și adaptat, cu componente placute grafice si comerciale, scrise cu talent și, de ce nu, chiar cu umor.
  • să fie realizate ținând cont de canalul ales și de specificul publicului căruia îi sunt destinate;
  • să fie pe cat posibil originale și interesante, să atragă atenția și să aducă cât mai mulți vizitatori în site sau sa determine un numar cat mai mare de interactiuni (comentarii, like, share, etc);
  • să nu fie agresive și orientate exclusiv spre a vinde;
  • să conducă publicul acolo unde își dorește, fără informații false și neadevăruri.

Toate aceste aspecte sunt extrem de importante pentru a garanta succesul în construirea reputației unei afaceri folosind mediul online. Conceperea unor campanii complexe, cu imagini și mesaje puternice, de impact, sunt alte elemente ce pot asigura o promovare modernă și o comunicare cât mai eficientă, adaptată publicului actual.
Pentru a obține o imagine unitară, cu un mesaj original, bine structurat, care sa puncteze argumentele dvs, să aducă vizibilitate rapidă și cât mai multe conversii, aveți nevoie de un număr cât mai mare de abonați sau persoane care va urmaresc; ii puteți câștiga apelând la o agenție de marketing online dedicată, așa cum este Web Activ.
Prin crearea de conturi pe cele mai importante canale de social media precum Facebook, Instagram, YouTube, Google Business, LinkedIn sau Pinterest, puteți ajunge simplu, eficient și cu costuri avantajoase la cât mai mulți dintre clienții dvs (actuali sau potentiali). În funcție de domeniul de activitate, de publicul vizat, de intențiile de dezvoltare și de bugetul disponibil se poate alege promovarea pe unul dintre aceste canale sau pe mai multe dintre acestea. Campaniile de promovare cele mai reușite sunt cele care folosesc strategii bine puse la punct încă de la început, complexe, combinate, pentru care se fac setările potrivite, care se desfășoară pe o perioadă adecvată de timp și cu un buget corespunzător.
Crearea și postarea de conținut de calitate pentru Social Media este o modalitate foarte eficientă de a comunica cu toți cei interesați și de a veni în întâmpinarea nevoii de informare a clienților actuali. Acest conținut trebuie să fie adecvat și creativ, capabil să anticipeze întrebările și așteptările pe care le au consumatorii de la produsul sau serviciul prezentat. Pentru a primi apreciere, a convinge și a face diferența în decizia de achiziție, el trebuie să fie prietenos și diferit de conținutul pus la dispoziție de competitori sau chiar de alte canale digitale proprii (website).

De ce să alegeți o stategie de comunicare pe rețelele sociale realizată de Web Activ?

Experiența, conceperea și implementarea a numeroase campanii de comunicare pe rețelele sociale a contribuit mult la eficientizarea soluțiilor puse la dispoziția clienților nostrii. Pentru susținerea și dezvoltarea afacerilor dvs, căutăm permanent să venim cu alternative și propuneri personalizate.
Creăm postări pe rețelele de socializare adaptate și de impact. Alegem imagini reprezentative, concepem un text informare si titluri cu impact, producem filme de prezentare și mesaje originale care să fie cât mai bine adresate si primite de publicul vizat și care să fie accesate interactiv (apreciate, comentate, distribuite).
Pentru a răspunde cât mai bine nevoilor clienților, a creste traficul dorit și a produce conversii cât mai multe, fiecare campanie demarată ține cont de specificul afacerii, canalul ales pentru promovare, interesul publicului targetat si mai ales de obiectivele de business stabilite.

Meniu