Campanii PPC Google Ads și Facebook Ads

Google Ads și Facebook Ads

Atunci când doriți să vă faceți cunoscută imediat afacerea, brandul, serviciile sau produsele, derularea de campanii publicitare pay per click (PPC) prin intermediul Google Ads și Facebook Ads este cea mai rapidă, accesibilă, simplă și sigură metodă de a obține rapid vizibilitatea, traficul și vânzările dorite. Veți plăti doar pentru click-urile pe anunțul dvs. și veți putea măsura și ajusta ușor rezultatele și bugetele alocate.
Campaniile de promovare PPC generează o expunere eficientă în spațiul publicitar selectat, un trafic mai mare, creșterea numărului de clienți sau lead-uri obtinute. Avantajele puse la dispoziție de cele mai utilizate platforme, respectiv Google, Youtube, Instagram și Facebook, cu posibilități și criterii avansate de targetare legate de localizare, vârstă, sex, interese, tipul de device utilizat, comportamentul utilizatorilor etc., permit conceperea de strategii de promovare personalizate cu conversii foarte bune.
Pentru a obține rezultatele așteptate este nevoie de multă experiență în realizarea, implementarea și dimensionarea tuturor campaniilor derulate. În funcție de nișă, de audiență, de canalul selectat, de intenția de promovare și de bugetul disponibil este nevoie de strategii diverse și creative.

Durează doar 30 de secunde


De ce campaniile Google Ads și Facebook Ads sunt printre cele mai bune metode de promovare online?

Dacă vreți să vindeți produse și servicii pentru care știți că există căutare și vreți să obtineti o poziție privilegiată și vizibilitate în listele de rezultate oferite de motorul de căutare Google, alegerea variantei de campanii plătite de tip PPC reprezintă o metodă bună de promovare.
Identificarea celor mai accesate și mai utilizate canale folosite de publicul tinta reprezintă  un pas important în începerea unei campanii de promovare plătite. Dacă acestea sunt alese bine și apoi sunt selectate cu grijă toate aspectele legate de audiența vizată, rezultatele așteptate nu vor întârzia să apară.
Campaniile de display advertising și search derulate în cele mai importante platforme de advertising ale momentului, respectiv Google și Facebook sunt cele mai rapide mijloace pentru promovarea brand-ului, produselor și serviciilor, ce contribuie rapid la creșterea vizibilității și autorității, la câștigarea de clienți și implicit la dezvoltarea afacerii.

Google Ads
Având în vedere că în lume și în România, Google este cel mai utilizat motor de căutare, derularea unei campanii de marketing și promovare prin Google Ads este în general cea mai indicată metodă pentru a obține trafic imediat și pentru a ajunge la cei mai mulți dintre utilizatorii interesați de produsele și serviciile promovate.
Platforma Google Ads este unul dintre programele cele mai utilizate pentru prezentarea ofertei către publicul interesat de bunurile și serviciile unei companii. Platforma dă posibilitatea de a stabili încă de la început bugetul alocat, de a selecta modul în care să apară anunțul și de a dirija traficul și opțiunile de expunere în funcție de o serie de criterii legate de specificul audienței vizate. Cele mai importante aspecte ce trebuie avute în vedere și care influențează bugetul alocat sunt legate de domeniul de activitate și competiția pentru cuvintele (seturile de cuvinte) cheie alese pentru a vă promova, de modul relevant în care sunt concepute (conținut) anunturile si de paginile de destinație ale acestora (relevantă, performanța, interes, etc).

Prin Google Ads puteți apela la mai multe tipuri de prezentare, acestea putând fi:

  • Anunțuri de tip text, care sunt afișate de motorul de căutare Google înaintea rezultatelor organice, atunci când utilizatorii caută produsele și serviciile voastre, fiind marcate cu semnul Ad.
  • Anunțuri de tip imagine care se afișează pe rețeaua de display Google ce include câteva milioane de site-uri și aproape un milion de aplicații.
  • Anunțuri video ce se afișează în rețeaua YouTube sau pe alte site-uri din rețeaua de display Google tuturor persoanelor interesate de acest tip de prezentare a produselor.
  • Anunțuri difuzate pe televizoarele smart, utilizatorilor care folosesc produse Google.

Setarea unui anunț implică cunoașterea platformei și conceperea unei strategii pentru folosirea eficientă a bugetului alocat. În funcție de scopul urmărit și de performanțele obținute, campaniile se pot opri sau se pot ajuta în permanență. Veți plăti doar pentru vizitatorii care au dat click pe anunțuri.

Facebook Ads
Ținând cont de faptul că Facebook este cea mai accesată rețea de socializare din lume și cea mai populară din România, cu un public foarte diversificat, decizia de a vă face cunoscute produsele și serviciile prin înregistrarea unui cont pe acest canal de social media și prin derularea de campanii prin intermediul platformei Facebook Ads este o modalitate foarte bună și adecvată de a ajunge la  la vizibilitatea dorită.
Facebook Ads oferă opțiuni avansate de organizare a campaniilor de marketing și de targetare a publicului vizat, fie că vorbim despre creșterea numărului de vânzări în magazinul virtual sau de generarea de lead-uri pentru servicii, evenimente, etc. În funcție de numărul de utilizatori disponibili pe piață pe care doriți să vă promovați, de regiune, vârstă, preocupări, interese, preferințe etc., puteți alege numărul de posesori de conturi cărora să le fie afișat anunțul dvs.
Având în vedere audiența mare disponibilă la nivel mondial și național, Facebook Ads este o metodă potrivită de a vă adresa clienților și partenerilor de afacere potențiali. Pentru a obține maximum de eficiență din apelarea la acest canal de promovare cele mai importante aspecte ce trebuie avute în vedere sunt:

  • setarea corespunzătoare a contului;
  • realizarea de postări și de materiale adecvate publicului disponibil;
  • ajustarea strategiei în funcție de scopuri și de rezultatele obținute;
  • monitorizarea permanentă a derulării campaniilor;
  • conceperea de landing pages optimizate pentru acest tip de promovare;
  • derulare de campanii de remarketing;
  • testarea reclamelor create pentru a fi promovate pe această cale;
  • implementarea sistemului de tracking pe site – pixel Facebook.

Care sunt principalele avantaje ale utilizării campaniilor PPC Google Ads și Facebook Ads?

Prin folosirea acestor două canale de promovare PPC, adresându-va celor mai mulți utilizatori la nivel național și internațional, puteți activa campanii de marketing online eficiente, cu rezultate vizibile imediat. Succesul scontat poate fi obținut ținând cont de specificul domeniul de activitate în care vă derulați activitatea, de cuvintele cheie pentru care doriți promovarea, de competiție, de bugetul alocat și de setarea corespunzătoare a tuturor aspectelor legate de audiența vizată. Pot fi derulate cu succes campanii sezoniere, locale, regionale sau naționale, de creștere a notorietății unui brand, de a crește traficul de pe site, de promovare a oricăruit tip de ofertă de produse sau servicii.
Având în vedere că azi orice formă de promovare online se derulează dinamic, urmărind tehnologia modernă și conform modificării obiceiurilor utilizatorilor actuali, toate acțiunile de promovare pe orice platformă trebuie să țină cont de aceste aspecte.
De ce să apelați la Web Activ pentru conceperea și implementarea unei campanii Google Ads sau Facebook Ads?
Dacă nu aveți disponibilitatea și experiența necesară pentru a iniția și derula campanii de promovare online (în condițiile în care atât Google cât și Facebook pun la dispoziție instrumente self-service), cea mai eficientă metodă este să apelați la o agenție de marketing PPC, așa cum este și Web Activ.

Iată care sunt principalele motive pentru care să alegeți serviciile noastre:

  • concepem și derulăm eficient campanii optimizate prin Google Ads și Facebook Ads urmărind bugete agreate cu clienții;
  • vă ajutăm să obțineți vizibilitate imediată, notorietate și autoritate în mediul virtual;
  • realizăm anunțuri personalizate pentru canalele alese și scopurile urmărite;
  • creăm anunțuri de tip text, imagine, video, urmărind specificatiile de brand și folosind resurse creative agregate (grafica, imagini, copywriting);
  • oferim o raportare în timp real pentru toate campaniile derulate prin intermediul nostru;
  • organizăm campanii eficiente pentru brand awareness, atragere de trafic, generare de lead-uri urmărind o rată de conversie cât mai bună
  • folosim cu succes tehnici de remarketing, upselling, cross-selling și recuperare coș abandonat.
Meniu