Construim si intretinem platforme web profesionale

Dezvoltare Intranet / Extranet

Dezvoltare Intranet / Extranet

Ce este un intranet?
Cresterea volumului de informatii si resurse ale companiilor sau altor organizatii a dus la necesitatea dezvoltarii unor aplicatii electronice de organizare interna.
Intranetul este un spaţiu virtual privat care ofera angajaţilor dintr-o companie posibilitatea de a organiza si accesa rapid informatii, de a colabora eficient si a folosi alte aplicatii interne. Managementul informaţiilor, proiectelor, datelor se face online si este bazat pe protocoluri Internet şi browsere web. Accesul la informatii se face de regula protejat prin utilizator si parola, ierahizat dupa nivele prestabilite.
O aplicatie de tip intranet este utila si poate fi instalata in orice fel de organizatie: companii mici, medii sau mari, institutii de invatamant, institutii guvernamentale si administrative.

Ce functionalitati ofera un intranet?


Informative – furnizeaza membrilor organizatiei informatii specifice sau generale, cum ar fi:
  • Informatii generale legate de companie (istoric, misiune, structura, management, implicare in societate, etc);
  • Numere de telefon si adrese de e-mail utile interne si externe;
  • Anunturi privind posturi noi si avansari;
  • Comunicate interne si noutati;
  • Evenimente ce urmeaza sa aiba loc grupate intr-un calendar;
  • Biblioteca de documente corporate importante: proceduri, formulare, modele de corespondenta, etc;
  • Alte informatii generale actualizabile din surse: curs valutar, prognoza meteo, dictionare online, revista presei, evolutii bursiere, etc.
Comunicatie si colaborare – au rolul de a substitui metodele traditionale de comunicare, cum ar fi faxul si telefonul si de a oferi un mediu lucru partajat. Fisierele pot fi transferate online, pot fi editate si urmarite versiuni in functie de drepturile alocate. O aplicatie de mesagerie instant serveste la comunicarea interna in timp real.

Resurse umane (HR) si recrutare – poate gestiona baza de date a angajatilor cu date personale, numere de telefon, evaluari. Departamentul poate publica si intretine oferta de posture noi cu caracteristici si cerinte, si poate pune la dispozitia angajatilor facilităţile eLearning  (materiale training, teste, chestionare online).

Functionalitati de afaceri – printre acestea se pot include preluare si prelucrare comenzi, gestiune, evidenta sau expedierea produselor. Baza de articole poate fi deasemenea gestionata unitar acestora putandu-li-se atasa pliante, prospecte, documentatii.

Costurile implementarii unui intranet sunt reduse in comparatie cu beneficiile si economiile realizate:
  • Cresterea eficientei muncii prin accesul rapid la informatie.
  • Fluidizarea transferului de informatie in cadrul organizatiei.
  • Un control mai bun si urmarire a activitatii angajatilor.
  • Securizare unitara a datelor si altor aplicatii integrate.
Extranetul extinde accesul la continutul corporate (informatii si servicii) si unui numar oarecare de membrii externi organizatiei (clienti, furnizori, consultanti, etc). Poate integra pentru clienti un sistem de tichete pentru gestionarea problemelor (reclamatii) si pentru furnizori un sistem de preluare a comenzilor si a informatiilor despre produse.

Web Activ a dezvoltat un produs modern corespunzator nevoilor generale curente  ale organizatiei Dumneavoastra, sigur si securizat, stabil, simplu de utilizat si scalabil pentru dezvoltari viitoare: Lemontask.
Daca sunteti interesat de mai multe detalii va rugam sa ne contactati.